[Xerte] Re: Dutch users?

Elly Langewis e.a.langewis at gmail.com
Fri Dec 11 12:52:14 GMT 2015

Hoi Inge,

Ooit heb ik me wel vediept in Xerte (toen nog niet online) maar heb er
daarna niets meer mee gedaan. Ik denk dat dit webinar nog weinig zin heeft
voor mij. Vanaf volgende week hoop ik mij te kunnen storten op XOL, en
genoeg te weten om docenten op gang te helpen. Daarna hoop ik aan de
achterkant (programmeerkant) een paar dingen te kunnen doen zodat er een
paar specifieke dingen mogelijk worden, maar daar zal ik ook nog
Julian verder over vragen.
In de presentatie willen we vooral laten zien hoe makkelijk het is, en wat
je er zoal mee kunt maken. Een docent heeft al iets gedaan bij ons, maar
dat vond ik er niet aanbevelenswaardig uitzien (veel spelfouten, maar ook
minimale lay-out). Dus graag ook wat leuke voorbeelden.
Wat we zoeken is een tool waar meer mee kan dan Blackboard, zoals feedback
na elk antwoord, en een flexibele vraagvolgorde afhankelijk van de gegeven
antwoorden. Daarnaast moet het wel ongeveer net zo makkelijk zijn, en
liefst ook wat gegevens van de gebruiker opslaan. Julian en een aantal van
de gebruikers kennende zal dit er vast inzitten!

Ik zal die ene docent doorgeven dat er een webinar is. Ik neem aan de 18e?
En niet vandaag?

Groet,

Elly

Op vrijdag 11 december 2015 heeft Inge Donkervoort <i.donkervoort at tor.nl>