[Xerte] Re: Dutch users?

Inge Donkervoort i.donkervoort at tor.nl
Fri Dec 11 12:38:11 GMT 2015

Dag Elly,

Leuk dat jullie Xerte gaan gebruiken!
Dat wil ik best komen doen hoor. Ik ben regelmatig in de buurt van
Utrecht dus misschien kunnen we dan iets afspreken.
Gewoon een uurtje Xerte in vogelvlucht?

Overigens starten we morgen we voor Nederland en Vlaanderen met Xerte
Talks. Dat zijn webinars van een uur, iedere laatste vrijdag van de
maand om 14.00 uur. Vrijdag vindt de eerste Talk plaats. De webinar van
aankomende vrijdag zit iets anders in elkaar dan de 'normale' Xerte
Talks volgend maar mogelijk heb je (jullie) interesse om deel te nemen?
Er zijn nog een paar plaatsen vrij.

Op het programma staat een korte introductie van de Talks, de nieuwe
versie Xerte Online Toolkits 3.0 en de update naar 3.1 die
waarschijnlijk ook vrijdag gelanceerd wordt. Ook komt er een gebruiker
aan het woord en mogen de deelnemers vragen stellen. Tot slot gaan we
kort brainstormen over de onderwerpen voor de Xerte Talks van volgend
jaar, welke onderwerpen jullie graag zien terugkomen.

Hier een link naar een Xerte Online Toolkits in vogelvlucht.
http://xot.12change.eu/play.php?template_id=820

Laat maar weten als je deel wilt nemen, dan stuur ik je daar ook een
uitnodiging voor.

Groet,
Inge

12Changebv